Wednesday, September 22, 2010

....Raya 2010 Potraiture

Salam lebaran untuk semua..
Raya dua tahun lepas kami hanya berdua, raya tahun lepas kami jadi bertiga, raya kali ini kami sudah berempat pula.. Tak tahulah apa akan jadi untuk tahun depan, tahun tahun depan.. Jangan salah sangka, inshaallah yang bertambah kereta, rumah, harta. Bukan tambah bini tau(kalaulah bini aku baca ni, abis aku kena ganyang..). Foto yang aku post ni hanyalah 3% dari jumlah foto yang aku ambil semasa seminggu berhari raya. Inshaallah aku akan post lagi jika berkesempatan.

*btw my wife n daughter looks so lovely, later I’ll post my son’s photo also. Lav ya..


Hug n kisses from ibu..

Ini budak banyak buat nakal, mintak maap kat ayah..

Iffah's grandpa

Kamilah keluarga bahagia





No comments:

Post a Comment